Share this

marți, 14 august 2012

Anastasia ❀ Elisabeta


Cele mai scumpe nepotele ale mele! Si pentru ca le iubesc mult m-am gandit sa le fac o surpriza, le-am pictat la fiecare ce le place cel mai mult.
Cea mica, Eli, adora cateii, in special dalmatienii, si i-am facut un pui de dalmatian care zambeste fix ca ea!
Cea mare, Anastasia, prefera printesele, basmele, barbie si fashion-ul, rezultand astfel o printesa barbie.
Anastasia mai si deseneaza, ii place mult, si deja imi calca pe urme! Mama ei o incurajeaza si este mereu alaturi de ea cand vrea sa deseneze.

Eli 

Anastasia

In poza de mai jos se poate observa preocuparea fiecaruia, Anastasia cu papusile, si Eli iubitoarea de catei! Cu toate ca sunt diferite, se iubesc enorm de mult! Eli o striga pe Anastasia Ana. Ce dragut!!


Like M - Poarta distractia pe tricou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...