Share this

miercuri, 25 iulie 2012

Like M

INTREBARI FRECVENTE:

Cine sunt eu?
Buna! Numele meu este Maria, si sunt din Timisoara. Sunt studenta la Facultatea de Arte si Design Timisoara - Specializare Design VestimentarPasiunea mea de mica este pictura, de asemenea punctul de plecare a acestei idei de a personaliza tricouri, impreuna cu dorinta mea de a-mi individualiza lucrurile.

Ce fac eu?
Am decis sa creez adevarate opere de arta din simple tricouri/maieruri, care pot fii purtate zilnic pentru a fi unica si chic. In ziua de azi se poarta hainele originale si unice, si cu ajutorul pasiunii mele, incerc sa fac asta. Decat sa mergi la imprimerie sa-ti imprimi un tricou, poti alege varianta picturii, iar pretul si calitatea se merita. Plus ca incerc sa ofer preturi cat mai la indemana oricui.

Cui ma adresez?
Ma adresez tuturor celor care doresc sa intre in posesia unui obiect cu adevarat special si valoros!

Cauti un cadou si esti in lipsa de idei?
Ai gasit cadoul perfect pentru orice ocazie! Aceste adevarate opere de arta pot fi alegerea perfecta fara nici un stres pentru orice ocazie cum ar fii: ziua de nastere, de nume, de Craciun, de Ziua Indragostitilor.

Ce vopsele folosesc?
Folosesc culori speciale achizitionate din magazine autorizate, pe baza de apa, pentru pictura materialelor textile cu fibra naturala sau sintetica. Aceste culori le aplic folosind pensula.

Se pot spala?
Da, fara nici o grija. Culorile sunt permanente, rezistente la spalatul la masina la temperaturi maxime de 40 de grade Celsius. Insa recomandarea mea, avand in vedere ca este un lucru unic, ar fi sa se spele la mana, pentru ca culorile sa nu-si piarda din intensitate.

Se pot calca?
Da, se poate folosi masina de calcat la temperaturile cerute de eticheta fiecarui tricou in parte.

Sunt picturi standard?
Nu. La cerere pot folosi alte culori, pot picta alte imagini sau teme. Cine doreste si are alte idei imi poate trimite pe e-mail likedesignm@gmail.com poze pentru a-mi da seama ce sa-i reproduc.

De unde am achizitionat tricourile/maieurile?
Le-am cumparat din magazine specializata pe imbracaminte de calitate. Cele din imagini sunt din magazinele Bershka, Stradivarius, Camaieu, Sprider.

Pot picta tricoul deja existent al clientului?
Da. La cerere pot picta si pe tricourile deja in posesia clientului. De exemplu ai un tricou sau abia ti-ai cumparat unul, si vrei sa-l personalizezi? Atunci ai posibilitatea sa mi-l trimiti mie, ti-l pictez cu o tema la alegere de tine, si pretul va fi redus, deoarece va costa numai manopera si culorile.

De ce sunt atat de scumpe?
Preturile sunt alese din punct de vedere a faptului ca numai tricoul in sine il gasesc pe la un 20 lei, si nu e cumparat din piata, ci din magazine fashion. Apoi numai vopselele m-au costat peste 200 lei, sa nu mai spun de materiale cum ar fi pensule, diluant etc. Daca as fii sa le fac gratis, va dati seama ca as da faliment rapid, si nu-mi permit asta, pentru ca imi doresc sa reusesc cu aceasta idee. Ganditi-va ca este un lucru unic si nu cred ca pretul ar trebui sa conteze. Numai un tricou din cele mai simple cu imprimeu dintr-un magazin specializat din mall costa minim 50 lei, la lichidarinde stoc sunt mai ieftine.

Pretul este unic?
Nu, preturile difera in functie de marime, de culorile folosite si de complexitatea picturii. Mai poate diferii si in functie de calitatea tricoului ales pentru personalizat. La cerere pot picta si pe tricourile deja in posesia clientului. De exemplu ai un tricou sau abia ti-ai cumparat unul, si vrei sa-l personalizezi? Atunci mi-l dai mie, ti-l pictez cu o tema la alegere de tine, si pretul va fi mai putin, deoarece va costa numai manopera si culorile.

Cum pot comanda:
Imi puteti trimite comanda pe e-mail likedesignm@gmail.com sau sa ma sunati la numarul de telefon 0721.407.181, retea Vodafone.

Tranportul?
Trimit prin Posta Romana sau prin Curier la cerere. Costul transport difera in functie de serviciul ales, si durata e intre 1-5 zile lucratoare.



Pentru alte intrebari, detalii sau nelamuriri astept mesajele/comentariile voastre pe:
E-mail: likedesignm@gmail.com
Pagina de Facebook, click aici
Tel. Vodafone: 0721.407.181


Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...